Domov Forums Izpiti iZPELJAVA IZPITOV

Viewing 2 reply threads
  • Author
    Posts
    • #7610
      rebeka vidic
      Moderator

      pOUDARJAM, DA SE V 1. RAZREDU OD OTROK NIKAKOR NE PRIČAKUJE, DA BODO SAMI ZMOGLI PREBRATI NAVODILA PRI NALOGAH V IZPITU ALI PA BESEDILNE NALOGE PRI MATEMATIKI.
      pRI TEM JIM POMAGA UČITELJ.
      zAKAJ?
      kER V 1. RAZREDU Z un NI DOLOČENO, DA MORA OTROK ZNAT tekoče brat. 😉

      iMATE TRENUTNO ŠE KAKŠNO VPRAŠANJE O IZPITIH IN NJIHOVI IZPELJAVI?
      vPRAŠAJTE. tUKAJ SMO. 🙂

      rEBEKA

    • #7724
      tamara
      Participant

      Za nami so že 4. izpiti v 2.r- ŠPO, SPO, GUM in LUM.
      Vse sta opravila brez težav in se ob vseh zabavala.

      Pri ŠPO, so imeli otroci postavljene postaje v telovadnici in so v skupini (od 1.-3.r) delali skupaj in vsi trije razredi enako. Vsi so bili uspešni.
      (Plezanje po ripstolu, kotaljenje, skok v višino in daljino, vodenje žoge z nogo in roko, metanje žoge, ciljanje z žogo, preval naprej,…)-vse skupaj je trajalo 1,5h. (Ko je padla koncentracija, so končali in npr.skok s kolebnico kar izpustili). Starši smo lahko opazovali s tribune.

      GUM- v gradivu smo dobili 9pesmi in 2izštevanki in kaj zahtevajo od teorije (ljudska glasbila/godala/ inst.s tipkami/lastni inštr., pojmi: zbor, solist, orkester, zborovodja, dirigent,…).
      Na izpitu so si izbrali listek z nalogami,na voljo sta bila dva- gor pa
      Ena pesem za zapet iz seznama, spremljali so ga z instr.po lastni izbiri (boben, triangel, ropotulje ali palčke), ena pesem za zapet po lastni izbiri, nekaj teorije ob slikovnih prikazih, ena izštevanka z ritmičnim kazanjem s prstom,…

      LUM- ustvarjali so na licu mesta. Spet dva listka.
      A: ustvarjanje ulice z izrezovanjem in lepljenjem in ustvarjanje prostora iz Lego kock.
      B: ustvarjanje slike z ogljem in obhodni kipec iz gline (vesela pošast z dlakami :))
      Učiteljica jima je najprej pokazala in povedala, kaj vse naj na izdelku uporabita (črte-lomljene, krive, krožnice,….odtis-grafika, pike / kip mora biti stabilen, obhoden,…/ prostor mora imeti stene, da ne piha po njih, streho, da ne dežuje not, okna, da je svetloba,…).
      In potem ju je ob narejenem izdelku, ko sem bila jaz že prisotna, spraševala direktno, kaj vse sta uporabila na izdelku. Skoraj polagala jima je besede v usta.

      SPO: izpit ob veliko slikovnega gradiva.

      Naša šola zelo dobro sodeluje z nami. Ni sicer osebnega stika, ker je vključenih več učiteljev (matična+ 2podružnični šoli), vse vodi ravnateljica.
      Za vsak predmet posebej, smo imeli zoom sestanek s predstavitvijo in možnimi vprašanji, kjer so bili vključeni vsi od A-Ž . Za vsak predmet, smo po sestanku prejeli tudi gradivo, kaj točno se zahteva pri določenem predmetu.

      Srečno vsem;)

    • #7760
      Mateja
      Participant

      Hvala Tamara za delitev vaše izkušnje. To pa imate zelo lep odnos s šolo in iz prebranega dobro SODELUJETE. verjamem, da se otroci ŽE zelo veselijo naslednjih srečanj in PREVERJEN. Tako sem si tudi sama sprva predstavljala, da bi stvari potekale. Pa so se moje predstave po prvih dveh IZPITIH kar razblinile.

      Mimogrede, a bi ta šola sprejela še kakšnega šndjevca v novem šolskem LETU?

Viewing 2 reply threads
  • You must be logged in to reply to this topic.